تبلیغات
مزار سلطانی - مطالب دی 1393

مزار سلطانی

سخنرانی های روشنگرانه حضرت آیت الله مدنی (ناشرالاسلام گنابادی) با موضوع رد تصوف از نگاه اهل بیت در کرج با استقبال عمومی مردم برگزار گردید.

به گزارش فرقه نیوز، سه روز سخنرانی آیت الله مدنی (ناشرالاسلام)  در هیئت حسن جان کرج که راس ساعت ۱۵ برگزار می گردید باعث واکنش هایی در میان اعضای فرقه انحرافی صوفیه ملاسلطانی و رسانه های وابسته به این فرقه شد.

این سخنرانی که با موضوع ” رد تصوف از نگاه اهل بیت ” در ساختمانی مقابل حسینهٔ دراویش متعلق به یوسف مردانی یکی از اعضای اصلی این فرقه برگزار می گردید گویا برای این عده که از روشنگری های این پیر مجاهد واهمه دارند گران تمام شده است.

رسانه های حامی این فرقه ضاله، هیئت حسن جان که مجری این مراسم بود را اغتشاش گر و آشوب طلب خوانده و مدعی شدند که هدف از برگزاری این مراسم اخلال در آرامش شهر کرج و اختلال در نظم عمومی است.

سایت مجذوبان ارگان رسانه ای فرقه صوفیه نیز با انتشار خبر برگزاری مراسم ضمن توهین به آیت الله مدنی از جمع آوری پوستر های این مراسم توسط نیروی انتظامی خبر داده است . حال آنکه طبق اخبار موثق تمام بنرهای اطلاع رسانی سخنرانی در سطح شهر توسط اعضای این فرقه پاره شده  که این اقدام نشان از عجز و ناتوانی  و ترس از افشاگری های ناشرالاسلام گنابادی دارد.

هر چند اعضای فریب خورده این فرقه حضرت ناشرالاسلام را قبل از شروع مراسم به مرگ تهدید کرده بودند و در مقابل پاسخ ایشان مبنی بر اینکه “برای هر اتفاقی آماده ام ” عقب نشینی کردند، اما کار به اینجا ختم نشد و در سخنرانی روز اول در حالیکه ساختمان سه طبقه مملو از جمعیت بود شخصی به نام بابک که یکی از اعضای این فرقه می باشد با حاضرین در خیابان مجاور سخنرانی درگیر شد که نیروهای خدوم ناجا که وظیفه امنیت برگزاری مراسم  را بر عهده داشتند به وظیفه قانونی خود عمل کردند.

استقبال مردمی از تالیفات حضرت ناشرالاسلام و فروش صدها جلد از کتب ایشان نیز در حالی اتفاق افتاد که عواید حاصل از آن با نظر ایشان صرف فعالیت های روشنگرانه علیه فرق انحرافی در کرج خواهد گردید.

دیدار با آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، دیدار با آیت الله سیدمحمود مدرسی و دیدار با اعضای هیئت تحریریه نشر نیکان و تجلیل از دست اندرکاران نشر کتب روشنگرانه دینی و  ضد انحراف از دیگر برنامه های آیت الله مدنی در کرج بود.

به دنبال استقبال مردم از این سخنرانی، سایت های وابسته به دراویش در اقدامی جالب و غیر منتظره با ابراز نگرانی از اخلال در نظم عمومی در شهرستان کرج قصد جلوگیری از برگزاری این مراسم را داشتند.

نگرانی سایت ها و شبکه های وابسته به فرقه سیاسی تابنده از وضعیت به وجود آمده در شهرستان کرج در حالیست که اتاق فکر این فرقه با تحریک فقرا در فتنه 88 و صدور بیانیه برای برگزاری تجمع غیرقانونی، خود به صورت عملی سعی بر ایجاد اغتشاش و تشنج در فضای داخلی کشور داشتند./ گناباد تایمز






مطالب مرتبط: سخنرانی آیت الله مدنی در رد تصوف و واکنش اعضای فرقه انحرافی در کرج، تجلیل از شیخ محمد مدنی؛ مبارز دراویش، مردم گناباد برائت خود را از فرقه صوفیه گنابادیه اعلام کردند،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
به اشتراک گذاری:

نوشته شده در تاریخ : سه شنبه 16 دی 1393 توسط : moghaddam 1

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ صوفیان شیطان را محبّ صادقی می‌دیدند که تنها محبوب خود را تقدیس می‌کرد، به همین دلیل از سجده کردن پیش آدم سرسختانه سرباز زد. این مطلبی است که مولانا خود در ابیاتی از مثنوی [۱] برای ما توضیح می‌دهد و به شیطان مجال می‌دهد تا حقانیت خود را ثابت کند. حلاج در "طس الازل و الالتباس"(کتابی که حلاج در زندان نوشت)،[۲] در وجود فرعون و ابلیس معلم خود را می‌دید و آنان را به صراحت شهسواران میدان عشق الهی می‌خواند. احمد غزالی تأکید می‌کند که هر کس توحید حقیقی را از شیطان نیاموزد ملحد است.[۳] به نظر عین‌القضات، این موجود مفلوک ملعون در واقع عاشق شیفته‌ای بود که به خاطر محبوبش در خریدن خذلان و سرزنش برای خود درنگ نکرد.[۴] اما این آقایان(صوفیه) عمل شیطان را نیز توجیه می‌کنند که اگر بر آدم سجده نکرد، به خاطر این بود که شیطان غیرت داشت و نتوانست برای غیر او(خدا) سجده کند.

این قصه‌ها لااقل به گوش خدا نمی‌رود. برفرض که شیطان غیور بود و نتوانست برای غیر خدا سجده کند، شما این قسمت از نمایش را بپذیرید، ولی این غیور چطور می‌تواند توجه دیگران را، توجه خلق را از محبوب خویش جدا سازد؟ بر فرض بگوییم که بله! شیطان محبت و غیرتش بر حق باشد تا نتواند زیر بار سجده بر آدم برود، ولی چرا بچه‌های آدم را به غیر حق متوجه می‌کند؟ پس چرا بت‌های دیگر را در وجود آن‌ها زنده می‌کند؟ چرا سجده فرزندان آدم برای خدا برایش دردناک‌ترین حالت‌هاست؟ چرا سنگین‌ترین کارها برای شیطان سجده است؟

در روایت آمده: «شیطان در هیچ حالتی مثل سجده در رنج نیست. به همین خاطر سجده‌‌هایتان را طولانی کنید تا شیطان را که متکبر است، ‌ذلیل کنید.»[۵] متکبر را با زیر بار نرفتنش، با نقطه ضعفش بشکنید، چرا که نقطه ضعف شیطان کبر است و معصوم (علیه السلام) به تو یاد می‌دهد که از همین کبر برای دور کردنش استفاده کنی. وقتی که تو از این متکبر نشنیدی، غرورش به او اجازه نمی‌دهد تا دور و بر تو پرسه بزند و این جاست که رهایت می‌کند.

باز در روایت آمده که به دو سجده سهو "مرغمتان"[۶] می‌گویند؛ چون رغم انف شیطان است. حال سوال این است که آیا شیطان امام سالکین است؟! این چه سلوکی است که وقتی برای محبوبت سجده می‌کنند، دماغت به خاک مالیده می‌شود؟ این جاست که تو می‌بینی سالکی که تا آن حد، تا آسمان هفتم پیش رفته است، باز هم مرجوم و مطرود است. به این نکته خود دقت کنید که هیچ سالکی چنین سلوکی را نداشته و حتی مدعی چنین سلوکی نیست. همه کسانی که درجاتی از سلوک را دارند، مدعی کشف و شهودی کمتر از آسمان هفتم را هستند، در حالی که شیطان نه تنها شهود،‌ که حضور داشت. با این حال بیرونش کردند، تبعیدش کردند، چون عبد نبود. پس عرفان و قدرت، معرفت و درک اشیاء آن طوری که هست (کما هی)، درک وحدت ذات و صفت و فعل و... این حرف‌ها و قصه‌ها به گوش خدا نمی‌رود.[۷]  

منابع:

[۱]. مثنوی معنوی، دفتر دوم، ۲۶۴۲،۲۶۴۳
ترک سجده از حسد گیرم که بود          آن حسد از عشق خیزد نه از جحود
هر حسد از دوستی خیـزد یقـین          که شود با دوست غیری همنـشین
[۲].حلاج حسین بن منصور، مجموعه آثار حلاج، ج ۲،  شارح میرآخوری قاسم، انتشارات شفیعی، تهران، ١٣٨۶، ص ۲۴
[۳]. ابن جوزی، المنظم فی تاریخ الملوک و الامم، چاپ حیدرآباد، ۱۳۵۹، ج ۹، ص ۲۶۱
[۴]. عین القضات، تمهیدات، ص ۳۴۲
[۵]. وسائل الشیعه، ج ۶، ص ۳۸۱
[۶]. یعنی دو سجده ای که دماغ شیطان را به خاک می‌مالد. کافی، ج ۳، ص ۳۵۷
[۷]. علی صفایی حائری، فوز سالک، انتشارات لیله القدر، ۱۳۹۱، چاپ دوم، قم، صص ۱۰۱ - ۱۰۳





مطالب مرتبط: ادیان نت،
داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
به اشتراک گذاری:

نوشته شده در تاریخ : سه شنبه 16 دی 1393 توسط : moghaddam 1